Hemmakväll

Sitter hemma hos Martin, han är min finaste.

Älva gjorde sina behov på toaletten för första gången idag, det är helt otroligt att hon bara ville det :)
Snart kasta blöjan kanske så att min fina kille kan passa henne när jag jobbar på helgerna :)

Nu är det snart dags för mys, längtar tills jag får sitta i Martins famn och bara mysa.
Han är min fina gråhåriga man.

Snart är det nyårsafton, den ska spenderas tillsammans med Martin, ganska läskigt. Men vad gör man inte för sin kille liksom.
Imorgon kommer Alexandra och Johan, det ska bli spännande. Frågan är om Martin överlever detta trauma.
Onsdag är det dags att träffa Tove och Martin, middag och bio står på schemat! Fina saker.


Martin
Du är det finaste jag vet.
Du är så fin mot Älva, mitt hjärta smälter när jag ser er tillsammans.
Tack för att du står ut med mig även när jag är en plåga.
Det är bara några av sakerna som gör att jag älskar dig.
Tack för att du är min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0