Bad och teletubbies

Nu har Älvan tagit ett bad innan vi ska lägga oss för kvällen.
Resten av kvällen för spättans skull betyder mys i soffan med god dricka och badrock :)
Jag däremot skulle också vilja ha de så skönt som Älvan, men jag ska plugga lite till på Naturkunskapen.
Har ganska bra tid på mig imorgon innan jag börjar kl 19.00 och har omprovet.
Så jag tänkte att jag bara skulle stanna i skolan i princip hela dagen och plugga på det som ska pluggas på.
Annars så är det en riktig skitdag imorgon, skolan börjar 8.00 och håller på till 21.00, där emellan så har jag två timmar till annat. 
Meeen det ska gå!
Träffar Älva en snabbis på morgonen innan dagmamman, sen en snabbis när jag hämtar henne och sofie avlöser mig. Min prinsessa!


Kommentarer
Postat av: Alex

Ja asså jag ska till dem och dem ska kolla på mina bröst först så får vi se sedan...Kan bara hoppas!

2009-03-10 @ 18:31:26
URL: http://rubensmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

När började Älva kolla på tv/film osådär?

Thea drar sina ögon mot tv:n ganska ofta faktiskt, kollar på Simpsons osådär(klara färger) Men nån sa till mig att de inte är bra för såå små barn att kolla på tv.. :S Tipsa mig av egen erfarenhet! :D Kramkram

2009-03-11 @ 00:27:18
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Elin

Aah precis, om dom kollar ibland borde de ju inte spela nån roll.. Thea får kolla på tv ibland, inte varje dag & inte långa stunder.. :)

Hon tycker ju de är skitkul, pratar med tv:n osådär.. Kram

2009-03-11 @ 09:55:39
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0