Bråkmorgon

Idag bråkar vi, jag och Älva. Hon har kommit in i trotsåldern och ska inte göra någonting som jag vill.
Hon slår och kastar sig handlöst på golvet. När hon väl har kommit loss springer hon ut i hallen och sätter sig vid toalettdörren och bara skriker, hejdlöst!
Tur att jag har mitt morgonkaffe(?!?!?!)
Idag blir det skolan, bara en liten stund som tur är.
1½ timme blir deet idag, vet inte om jag hade orkat mer. Har ju varit uppe i en timme nu snart.
Usch, pyton för såhäär tidiga morgnar. Älva, sju?! Låter inte det rimligt?

Sluuuuuuta gråta, orkar inte höra på det. (trotsgråt, det kommer inga tårar hur mycket och länge hon än skriker) haha.

Kommentarer
Postat av: sophie

min e likadan idag men får verkligen inte hoppas de e trotsåldern för henne för vad kommer sen då..

2009-03-05 @ 10:54:19
URL: http://ssoooffii.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej:) det är okej. Jag skickar det åt dig sen så löser det sig :)hoppas att detta funkar. Skriver genom mobilen och sist blev det riktigt Knas så hoppas det funkar :) skickas konto numret sen :) kram

2009-03-05 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0