Emma Gynning!

Jag har ringt dig kära vän!
Jag undrar när vi ska vara hos dig på lördag?

Har varit en sväng på Netto, ÖB och Willys.
Handlade strumpor till Lillan, trosor och nattlinne i Hello Kitty till mig på Netto.
Det är så sköönt att sova i stora kläder. Haha, får passa på när man inte har någon karl!
Sen handlade jag toapapper på Willys och en massa rengöring.
Har ju använt hushållspapper ett tag nu :D för att jag har glömt bort att handla det jag ska!
Tror ni inte Älva somnar i vagnen? Vaknade för tio minuter sedan.
Trodde ju att jag skulle få en riktig pluggkväll, men ACK NEJ!! Haha. :D

Kommentarer
Postat av: Gynning

Opps förlåt!!!



Är jäkligt dålig på att svara på nummer jag inte känner igen, har så jäkla många idioter efter mig ;-) Inte du då ;-) Klockan 20.00 på lördag, glöm inte det. Puss

2009-03-03 @ 19:11:05
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack snälla du för kommentaren :)

2009-03-04 @ 14:13:16
URL: http://ange1ica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0