Hissa och dissa!

Jag tänkte faktiskt att jag skulle fösöka komma ihåg att göra en liten Hissa och Dissa lista lite då och då.
Så här kommer en liten.

Hissa:

Det allra första jag hissar är min underbara dotter som väckte mig med en massa pussar och kramar, tidigt men så himla fint ändå.

EARTH HOUR den 28 mars 20.30! WWF som gör en timme utan ström för världen!

Sen hissar jag också I drömmarnas trädgård som går på SVT Barnkanalen, detta har lika mycket effekt som Teletubbies, så fort Älva ser detta så stannar hon upp. Det är super!

Sen måste jag också hissa att alla mina vänner har skaffat blogg, nu kan jag hålla koll på alla :)


Dissa:

Då måste jag bara säga Stockholm.
Stockholm kommer alltså inte vara med i WWF's Earth hour och det tycker jag är förbaskat!! Jäkla fisförnämnda!!

Folk som inte kan stå för sina åsikter och saker man skriver i sina bloggar och sen när man får kritik för det så kan man inte ta den kritiken. 



Haha, vilken lista. 
Kommer ny om några dagar förhoppningsvis :)


Kommentarer
Postat av: Gynning

Ja allt är bra med mig, måste träffa er snart!!

2009-03-19 @ 09:14:24
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0