Tråk!

Idag har jag fullt upp hela dagen.
Jag har ett prov imorgon i Kultur- och Idéhistoria. Läsningen till provet är på ca 92 sidor!!
Skämtar hon med mig?
Sen har jag en inlämning på Naturkunskapen om osmosen och hur en passiv och aktiv transport går till som  tillhör cellen.
Sen börjar jag 10.25 och går till 11.50, jag ska hämta Älva 14.00 sen börjar jag igen klockan 15.00 så undrar om jag inte ska stanna hemma från första lektionen och plugga, för jag kan inte plugga förrän Älva går och lägger sig sen. hon rycker, drar och sliter i mina papper och MammaS gör precis samma sak med sitt hår!!
Vi får se hur det blir, troligtvis blir det att jag stannar hemma. Jag måste få godkänt på provet ju!
Ajja, ska fixa med Ellert nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0