You're my world.

Nu är det Tisdag och jag insåg för en liten stund sedan att jag inte har bloggat sedan i lördags förmiddag.
Jag har inte tänkt på det ens, konstigt men sant.
Nu sitter jag hemma och har precis ätit lite räksallad.
Älva är hos dagmamman och leker i lokalen som dom är i varje Tisdag.

Var och handlade lite kläder till Älva i söndags.
Svarta stuprörsjeans, svart väst, tatuerings tröja, svartvit rutig tunika, svart munkjacka, rosa Hello Kitty pyjamaser en med långa ben och ärmar och en med linne och shorts.
Hon är grym i sin outfit som hon ska ha på sig på Lördag när vi ska på kalas hos faster Jessica och farmor Gun.
Nej, nu ska jag beställa ÄNNU mer kläder :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja då får vi se om nån av oss kommer med i tv sen då! :D kram

2009-03-17 @ 14:08:09
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Gynning

Är allt bra med er babe?

2009-03-17 @ 19:04:01
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0