Gråa gubbe och monsterunge.

Första dagen i skolan - check!
Att vara tillbaka i skolbänken var faktiskt på något hemskt sätt efterlängtat.
Har saknat min klass och alla härliga människor, Stina har varit grymt saknad!

Älva sitter just nu och ritar framför Teletubbies?! Fattar inte vad som har hänt. Hon tittar inte på det längre? Men hon kanske har kommit in i en period där det bara är dom som gäller.
Helgen har varit en av de mysigaste i mitt liv skulle jag tro. Det har varit jag, Martin och alla barnen :)
Jag ser verkligen framemot framtiden tillsammans med honom. Jag vet att det kommer bli otroligt bra detta!

Kvällen ska spenderas med dammsugaren i handen. Min fina man jobbar ju nu så då får man passa på tills han kommer hem. För när han är hemma så vill man ju inte städa. Då vill man ju bara mysa.

Alexandra!! Vi måste snart ses! På riktigt!! :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahaha söta söta sara, ses när ni vill! Jag och Johan är utan barn hela veckan och har inget planerat förutom avatar idag tydligen :)

Vi mår bra nu sara, du och jag alltså :)

Puss

2010-01-12 @ 13:17:49
URL: http://rubensmamma.blogg.se/
Postat av: Tuva

Roligt att läsa. Snart dags att uppdatera :)

2010-01-13 @ 15:50:08
Postat av: Karin

Trevlig blogg!

2010-01-14 @ 22:45:16
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 04:34:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0