Malmö Museum

Igår var både jag och Martin lediga. Det var en trevlig dag för oss alla fem.
Vi packade in alla tre ungarna i bilen och körde mot Torup för att spendera tid i skogen med alla vilddjuren :)
Efter en liten kall stund insåg vi att det var otroligt kallt och att ungarna letade efter kaniner som inte fanns.
A hade sagt till T och Älva att det fanns kaniner, men kaninerna var långt borta när ungarna hoppade ur bilen.

Istället körde vi på Martins förslag, in till Malmö Museum.
Vi gick bland uppstoppade djur, fiskar, fladdermöss, spindlar, tåg, ubåtar, flygplan. Gud vet allt! :)
Men kul var det! Barnen var glada och bråkade inte en enda gång.

Älva var lyrisk när vi var på Kunskaps Tivolit på Tekniska Museet. Dansade och hoppade massor!'
Efteråt styrde vi bilen mot IKEA, för att äta. Fint med Köttbullar, blir dock hemskt idag eller imorgon för min del.

Väl hemma klockan sex på kvällen var jag trött. Ojojoj, trött som bara den.
Hade mys med min fina Martin framför På Spåret, underbart!

Nu ska vi in och äta frukost hos Martin, T och A!

Med respekt för Martin och barnens mamma så lägger jag inte upp bilder på deras T och A.
Bara ryggen :)



Fina ungar! Tur att A är med oss och hjälper till med tjejerna :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härligt att du börjat skriva igen :) Älskar att du är så lycklig ochglad! Visst är det härligt med gråa gubbar haha

Pusss

2010-01-10 @ 15:25:50
URL: http://rubensmamma.blogg.se/
Postat av: Ronja

Kul att läsa, fortsätt så :)

2010-01-11 @ 00:52:10
Postat av: "Trulle"

Och du klagar på att jag tittar på förkväll..?!! Sara!! På spåret!!?? WTH! :D

2010-02-26 @ 15:21:08
Postat av: Caroline

För alla som vill ha riktiga recensioner på Malmös kultur!

2011-03-25 @ 18:18:23
URL: http://www.CarolinesKultur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0