13 veckor.

Nu var det ett jäkla bra tag sen jag skrev, har verkligen inte haft någon motivation.

Men nu är det dags.
Mycket har hänt i vårt liv, helt fantastiska saker.

Först och främst måste jag berätta att jag och min älskade Martin ska ha barn!
I skrivande stund är jag i vecka 13 och går över i vecka 14 imorgon (eller? Martin?).
Vi förnimmer båda två att denna gången blir det en pojke :) Namnförslag?!

Andra stora saken är att jag och Martin ska bli sambo! Vi har fått hus :)
Nu blir vi en familj med barn, hus, trädgård och djur.
Flytten är beräknad till den 1 juli.

Kommentarer
Postat av: Martin

Helt rätt älskling!!

2010-05-31 @ 19:03:50
Postat av: Saras manager

Nästa uppdatering kommer att upp innan jul nångång :)

2010-06-02 @ 09:40:29
Postat av: Floosan

Va roligt, stort grattis

2010-06-25 @ 21:31:21
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: EN KÄRLEKSSAGA: UNGA FÖRÄLDRAR TILL TVÅ PRINSESSOR!

Åkpass kostar lika mycket för en treåring som för en vuxen. Dock kan ni köpa ett biljetthäfte på 15 biljetter som kostar 255, dock så tjänar man inte direkt på det eftersom vissa attraktioner kostar två eller fler biljetter per man. att köpa åkpasset lönar sig om man tänker sig en heldag där!=)

2010-08-16 @ 15:15:39
URL: http://enkarlekssaga.blogg.se/
Postat av: Lilly

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 17:22:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0